Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Ryanair przesuwa przejście na cyfrowe karty pokładowe na sezon zimowy

Dalej Wstecz
Autor:

Ryanair

Data publikacji:
05-03-2025
Ostatnia modyfikacja:
05-03-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Ryanair

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Ryanair przesuwa przejście na cyfrowe karty pokładowe na sezon zimowy
fot. Colin Cooke Photo, CC BY-SA 2.0, Flickr
Linie lotnicze Ryanair potwierdziły w środę 5 marca, że przesuwają termin zniesienia papierowych kart pokładowych na rzecz w 100 proc. cyfrowych na początek zimowego rozkładu lotów. Nową datą wdrożenia technologii będzie 3 listopad 2025 roku.

Pasażerowie Ryanair nie będą już mogli pobierać i drukować od listopada tradycyjnych papierowych kart pokładowych, a zamiast tego będą mogli korzystać z cyfrowych kart pokładowych wygenerowanych w aplikacji „myRyanair” podczas odprawy. Dziś już prawie 80 proc. z 200 milionów pasażerów niskokosztowca korzysta z takiego rozwiązania. W rezultacie Ryanair zamierza wyeliminować prawie wszystkie opłaty za odprawę na lotniskach od listopada 2025 roku. Wszyscy pasażerowie będą dokonywać odprawy online/w aplikacji w celu wygenerowania własnej cyfrowej karty pokładowej.

Wprowadzenie przez przewoźnika cyfrowych kart pokładowych od listopada 2025 r. umożliwi podróżnym zredukowanie emisji dwutlenku węgla poprzez znaczącą redukcję zużycia papieru, co pozwoli zaoszczędzić ponad 300 ton odpadów papierowych rocznie. Aplikacja myRyanair nie tylko jest bardziej przyjazna z punktu widzenia ochrony środowiska, lecz także z perspektywy podwyższania komfortu samej podróży. Użytkownicy mogą korzystać z szeregu pomocnych funkcji i ułatwień w aplikacji (zwłaszcza w czasie utrudnień). Wśród nich znajdują się:
  • Nowa funkcja Order to Seat, która umożliwia pasażerom składanie zamówień bezpośrednio ze swojego miejsca i bycia obsłużonymi w pierwszej kolejności,
  • Informacje o lotach i ich aktualizacje w czasie rzeczywistym,
  • Bezpośrednie informacje z centrum operacyjnego Ryanair podczas utrudnień,
  • Aktualizacje dotyczące statusu terminala, bramki i wejścia na pokład,
  • Alternatywne warianty lotów w czasie rzeczywistym podczas zakłóceń,
  • Wszystkie dokumenty związane z podróżą dostępne w jednym wygodnym miejscu.

– Przejście od listopada na w 100% cyfrowe karty pokładowe pozwoli nam udoskonalić doświadczenia podróżne pasażerów, które będziemy oferować poprzez pasażerów aplikację myRyanair. To rozwiązanie będzie szczególnie pomocne podczas zakłóceń, ponieważ w aplikacji będą znajdowały się informacje z naszego Centrum Operacyjnego, aktualizowane w czasie rzeczywistym i wysyłane bezpośrednio na telefon. Dodatkowo aplikacja umożliwi znalezienie alternatywnych połączeń lotniczych, a w razie potrzeby przedstawi opcje transferu lub zakwaterowania w hotelu – powiedział Dara Brady, Chief Marketing Officer w Ryanair.

– Tak jak w przypadku innych branż związanych z biletami (koncerty, obiekty sportowe, kolej itp.), nastąpił masowy zwrot w kierunku korzystania z urządzeń mobilnych, a ponieważ prawie 80 proc. klientów Ryanair już korzysta z aplikacji myRyanair, nadszedł czas, aby pozostali pasażerowie od listopada 2025 r. przeszli na technologię cyfrową, dzięki czemu zredukujemy zużycie dwutlenku węgla i tym samym udoskonalimy doświadczenia płynące z naszych podróży, podczas gdy Ryanair kontynuuje swój wzrost do przewożenia 300 milionów pasażerów rocznie w ciągu najbliższej dekady – dodał Brady.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Pasażer i linie lotnicze

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Revolut 05 marca 2025

Z Krakowa do Szardży nawet trzy razy dziennie

Pasażer i linie lotnicze

Z Krakowa do Szardży nawet trzy razy dziennie

Mateusz Kieruzal 28 lutego 2025

Binter: Korytarz krajowy strzałem w „10”

Pasażer i linie lotnicze

Binter: Korytarz krajowy strzałem w „10”

Mateusz Kieruzal 01 marca 2025

Zobacz również:

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Pasażer i linie lotnicze

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Revolut 05 marca 2025

Modlin: Potężny spadek ruchu w lutym

Infrastruktura i lotniska

Modlin: Potężny spadek ruchu w lutym

Mateusz Kieruzal 04 marca 2025

Ryanair z dwucyfrowym wzrostem w lutym

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair z dwucyfrowym wzrostem w lutym

Rafał Dybiński 04 marca 2025

Pozostałe z wątku:

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Pasażer i linie lotnicze

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Revolut 05 marca 2025

Z Krakowa do Szardży nawet trzy razy dziennie

Pasażer i linie lotnicze

Z Krakowa do Szardży nawet trzy razy dziennie

Mateusz Kieruzal 28 lutego 2025

Binter: Korytarz krajowy strzałem w „10”

Pasażer i linie lotnicze

Binter: Korytarz krajowy strzałem w „10”

Mateusz Kieruzal 01 marca 2025

Zobacz również:

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Pasażer i linie lotnicze

Partnerstwo Revolut z Wizz Air. Szybkie płatności za bilety lotnicze

Revolut 05 marca 2025

Modlin: Potężny spadek ruchu w lutym

Infrastruktura i lotniska

Modlin: Potężny spadek ruchu w lutym

Mateusz Kieruzal 04 marca 2025

Ryanair z dwucyfrowym wzrostem w lutym

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair z dwucyfrowym wzrostem w lutym

Rafał Dybiński 04 marca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5